به فروشگاه ویتنس خوش آمدید عرضه کننده پکیج های کامل امنیتی

قوانین و مقررات

رضایتمندی مشتریان تضمین رفاه هموراه از اولویت های اصلی بوده ، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب ، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد . با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر  خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:

1)مشتری میتواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه :

- کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد

-هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار میباشد

2)چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط تضمین رفاه از نظر(جنس،برند،رنگ)متفاوت باشد ، مشتری باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالارسان ، کالا را با توجه به شرایط ذیل به تضمین رفاه عودت نماید:

-هزینه عودت کالا بر عهده تضمین رفاه خواهد بود

-زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق از سوی مشتری تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالارسان خواهد بود

3)چنانچه کالا ی خریداری شده مشمول بند های فوق نبوده و پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشه به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

-گارانتی دار:خریدار موظف است کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا تضمین رفاه هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی ندارد.

-بدون گارانتی:تضمین رفاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی پس از 7 روز ندارد.

4)خریدار مکلف است بلافاصله حین دریافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته و پاکت یا غیره نماید . چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستی ، ترک خوردگی ، زدگی و غیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر این صورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و تضمین رفاه ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد.

5)چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد ، شرکت مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت 72 ساعت کاری به خریدار عودت نماید . عودت وجه منوط به اعلام شماره حساب بانکی از طریق محل مشخص شده در پروفایل کاربری و ثبت درخواست در قسمت تماس با ما (درخواست لغو سفارش و استرداد وجه) توسط خریدار است . در صورت تاخیر در اعلام حساب بانکی هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود .

شرایط کلی در بازگشت کالا :

-از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش تضمین رفاه ، جداً خودداری کنید .

-برای بازگشت ، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود .

-حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از 6 جهت در پس زمینه سفید از محصول و بسته بندی تصویر برداری کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان تضمین رفاه ارسال نمایید .

- اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال شود می‌بایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود . در غیر این صورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست 7 روزه قویا توصیه میگردد ، کالا به صورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان تضمین رفاه تحویل سالم کالا از مامور ارسال است .

-برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هرمورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد . (درصورت لزوم ، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید .

-از آنجا که واریز هزینه ارسال ، منوط به دریافت رسید پستی است ، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید .

-اگر ساکن تهران هستید ، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا ، با تضمین رفاه تماس بگیرید .

- از نوشن آدرس روی جعبه اصلی کالا ، جدا خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید .

بسته خود را به این آدرس ارسال کنید :

تهران ،بازارآهن شاداباد بلوار مدائن مجتمع تجاری بهاران یکم بلوک 32 طبقه 2 پلاک 118

 پس از دریافت و پذیرش کالا توسط کارشناسان ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری ، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش ، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد .

-از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش ، مشخص شود ، اگر نیاز به استرداد وجه باشد ، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد .

خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع ، تعمیر و یا تعویض ، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد .